Caroline Paul

Project Officer Hydrogen

Caroline  Paul
  • Topic:

Caroline Paul coordinates the international PtX training and deals with aspects of sustainability within the Hydrogen team. Previously, she supported the Hydrogen and the International teams with grant management. She joined Agora Energiewende in 2019.

Before joining Agora, she worked for several years in international agricultural research and the food industry.

Caroline holds a degree in geography and a postgraduate degree in international cooperation from Humboldt University Berlin.

Wir möchten uns sehr für die spannende Diskussion, für Ihre Teilnahme vor Ort und via Livestream bedanken. Ein großes Dankeschön auch an @JanineSteeger für die heutige Moderation. Wir verabschieden uns für heute – bis zum nächsten Mal!

„Der Klimawandel schreitet rasant voran, die geopolitischen Rahmenbedingungen verschieben sich. Wir haben keine Zeit zu warten.“ @FraPe0101, Direktor #AgoraIndustrie.

.@FraPe0101, Direktor #AgoraIndustrie, verkündet Startschuss für den Transformations-Tracker in Kooperation mit @KlimaWirtschaft. Die Plattform unterstützt die Akteure im komplexen Umbau für die #klimaneutraleIndustrie & ermöglicht Beschleunigung.

Stay in touch. Subscribe to our newsletter.

]>